Parimad sushielamused algavad heast emotsioonist ![]()
Oleme liitunud Trendline Analytics üleriigilise algatusega “Meie naeratame – naerata Sina ka!”,
MySushi toetab sooja ja inimliku kliendisuhtluse juurutamist. Soovime kosutada selle kampaaniaga meie töötajaid ja samas pehmelt müksata ka meie armsaid kliente näidates mõlemale poolele, et igaüks saab teha oma osa, et suhtlus oleks viljakas ja meeldiv. Naeratuse olulisusest saate lugeda põnevaid arutelusid siin lehel: naeratame.ee
Mõistame, et naeratus ei ole pelgalt miimika vaid see näitab välja teatud sisemisi hoiakuid. Ja sellepärast soovimegi, et meie kliendid tunneksid ennast hoituna ja isegi, kui nad meie juurde tulles on pinges, siis lahkuksid hea emotsiooni ja positiivse tundega.
Ehk siis, meie naeratame, naerata Sina ka!
Kohtume MySushis ![]()
![]()



