Korduma kippuvad küsimused
Saate MySushi toitu tellida meie veebilehe kaudu. Valige menüüst oma lemmiktooted, lisage need ostukorvi ja järgige tellimuse lõpuleviimise juhiseid. Tellimiseks valige endale sobiv restoran siit.
Palume kontrollida, et ostukorvis oleks lisatud täishinnaga tooted.
Pakume kohaletoimetamist mitmetes piirkondades läbi Wolt rakenduse.
Saate jälgida oma tellimuse olekut veebilehel, mille kaudu tellisite. “Minu Tellimused” sektsioonis või jälgimiskoodi abil, mille saate tellimuse kinnituse e-kirjaga.
Jah, pakume erimenüüsid ja oleme teadlikud toiduallergiatest. Palun kontrollige teavet menüüst või võtke ühendust vastava restoraniga lisateabe saamiseks. Restoranide telefoninumbrid leiate siit.
Võite meie klienditeenindusega ühendust võtta:
- Helistades restorani numbrile. Numbrid leiad siit.
- Täites ära kontaktivormi siin.
- Saates meile e-posti teel kirja info@mysushi.ee
Tagasiside jätmiseks oleme loonud kodulehele kontaktide alla veebivormi, kus saate anda meile täpsemat tagasisidet ja esitada meile ka küsimusi. Vormi leiate siit.
Kiirete küsimuste korral võite ühendust võtta ka otse restoraniga. Restoranide kontaktid lead siit.
Chilli voucherit saab osta Chilli.ee lehe kaudu.
Jah, lastenurgad on Magistrali Keskuse, Mustika Keskuse ja Linnamäe Prisma MySushi restoranides.
Palun valige nimekirjast restoran, kus soovite lauda broneerida ja helistage restorani numbrile.
Oleme loonud tööotsijatele oma lehe, kus kandideerimine on väga lihtne. Kandideerimislehe leiad siit.